luni, 25 iulie 2011

72 COLOURS SWEET HONEY EYESHADOW PALETTE

          De curand am primit paleta Sweet Honey Eyeshadows si am fost nerabdatoare sa o incerc. Mi-o doream de ceva timp, in special pentru ca sunt adepta unui look cat mai natural. :D Paleta contine 68 de farduri mate si 4 shimmer. Folosite fara primer culorile rezista destul de bine, dar spre sfarsitul zilei pierd din intensitate.
         


Producatorul o prezinta astfel:
"Specifications:
72 colours sweet honey eyeshadow palette

We have combined the best of neutral colors!
This palette is perfect for everyone when applying a natural effect makeup.
Total 68 colors in Matte, 4 colors in Shimmer.

100% Brand new!  
Can last for all day long
This palette designed for professional cosmetician and the amateur; 
perfect for casual makeup, wedding makeup, party makeup, etc
 
Specification:

Case size: 23cm x 15.5cm x 1.2cm
Case color: Black
Case Material: Plastic
Weight: 209g

Ingredients:
Talc, MICA, Paraffinum, Liquidum, Kaolin, Titanium Dioxide, Magnesium,
Stearate, Isopropyl Palmitate, Lanolin, Methylparaben, Propylparaben, BHT. "


Desi citisem review-uri pozitive despre paletele de la  Fräulein3°8 am constatat cu dezamagire ca fardurile nu sunt foarte pigmentate , ci trebuie repetata aplicarea pentru a obtine nuanta dorita (nu folosesc primer, dar imi voi cumpara cat de curand si sper sa observ ceva imbunatatiri :">). Paleta costa £ 10.90 , deci raportul calitate pret este echilibrat. Per total eu cred ca merita cumparata, cel putin pentru culorile superbe. 


                                                                                          Review by Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu